HOW YOU PREPARE AN ULTRA?

porto ja deu anys corrent, al començament penses que si aconsegueixes córrer una hora seguida seràs el paio més feliç del món. Pero al cap d’un temps t’adones que vols més, que això enganxa i molt, que cada vegada t’apuntes a quelcom més potent e inabastable  anys enrera, fins que un dia apareix l’innombrable, el que creies que no faries mai,el que era nomès per “homes” de veritat ( perdona’m Marta Muixí ) i no parlo de Marxa llarga de resistència, tipus Matagalls-Montserrat o 24 h del cap de creus, parlo de curses amb temps de tall cabrons, desnivells que costen d’imaginar i amb penya de nivell que si apunta a córrer fort. Si amics parlo d’Ultratrails potents i aquest cap de setmana vaig a un d’ells ; la UT les Fonts a Xerta . cursa per etapes que ja vaig intentar asolir l’any passat 120km 6000+ en tres etapes ( si us voleu entretenir està descrit a aquest mateix blog) . 

el dia que t’apuntes començes a pensar en la frase que dona títol al post, frase que desde que vaig veure aquest video d’en Kilian http://youtu.be/Bmp4qaNWgt0 

sempre em repeteixo a mode de mantra quan  estic entrenant per la muntanya 

-HOW YOU PREPARE AN ULTRA ? 

i jo m’autocontesto:

-AMB DOS COLLONS! 

anys enrere preparant la Marató del Congost vaig seguir un entrenament espectacular que em va fer fer en Kiko Blasco,un crack d’hora vuit en mitja marató, entreno que vaig seguir a rajatabla fet que va fer que arrives a creure’m un atleta i tot amb tantes sèries  i més sèries , pero els dos anys que vaig seguir el seu planning vaig rebentar les últimes setmanes abans de la cursa ( culpa meva, no de l’entrenador ) després he anat sempre a la meva bola amb molts alts i baixos ( més baixos que alts) . durant tot aquest temps t’adones que sense els que tens a prop es imposible de plantejar-se reptes d’aquest tipus, gràcies amor meu per estar sempre allà i creure en mí .

aquest hivern he fet cas d’un amic amb molta pota, petits consells en moments puntuals i alguna paraula adequada que mentre estàs entrenant t’empeny fort 

– Este sábado tienes que pitar, hoy no me sirve 

– mañana 40km y al día siguiente dale fuerte 

– yo haría eso 

no sé com anirá la UT pero abans de que començi vull donar-li les gràcies. 

QUE COMENÇI LA FESTA!

About santitant

Córrer es l'excusa perfecte per voltar per les muntanyes

Deixa un comentari

