UT les Fonts LA NOCTURNETA

Començar una cursa de 23 km de nit, sabent que dormiràs 3 horetes, i desprès t’hauràs de cascar 70km es molt dur psicològicament. Però allà estàvem preparats a les 9 del vespre, 13 graus de temperatura i molt cangüelo.

Veure com el que sería guanyador de l’etapa es prepara davant teu, tampoc ajuda a entendre on t’estàs ficant!ImatgeDesprès diu que tira de genètica!!! 

Sense adonar-nos, ja estem corrent pels carrers del poble. Tothom surt a tota hòstia, ens quedem al darrera amb en Kunfugete, la Campojete i la meva dona ( ells feien una etapa només). Anem tranquilets,però a la primera pujada la Rosa surt esperitada i ens deixa enrera. Penso que són molts km i que ja l’atraparè. Dit i fet! Al km 5 ja anem junts, i amb un ritme força maco, anem gaudint de la nit. Voltar entre oliveres i tarongers amb lluna plena es fantàstic! Al km 10, ella estava fumuda de la panxa i s’ha d’aturar. Jo segueixo a ritme i crec que quan arribi a Aldober (km 14), ella plegarà.

En aquests moments és quan més gaudeixo de la cursa! El terreny baixa una mica i es bò per còrrer. Al spotify m’entra Animal colective, banda sonora d’en Killian & Kruprica baixant el Grand Teton (), m’emociono,pell de gallina i em crec un ultratrailer dels bons 😉

Lògicament, això no es cert, però aquests moments no m’els treu ningú! Desprès de passar Aldober, rebre els aplaudiments de la meva filla i de la Pilar, agafo un ritme constant amb una noia de Reus (la Núria). El terreny ara es pistorra i a més pica una mica cap amunt,es fa dur! Només penses en el castanyot del cap de setmana i les cames fan figa. Anem fent i, quan falten 2 km, la temperatura ha baixat 7 graus de cop. Tinc la mà esquerra congelada, la noia de Reus s’escapa i jo aprofito per pixar, 10 min més i ja seré al pabelló. M’imagino com  serà aquest carrer diumenge al migdia amb l’ultra acabada (que lluny que ho veig )!  

Al final 2h54’que, pel fart de còrrer, em sembla  molt!!!

Primera etapa acabada , cames cansades i acolloniment màxim per demà 

 

 

About santitant

Córrer es l'excusa perfecte per voltar per les muntanyes

One response to “UT les Fonts LA NOCTURNETA”

  1. patillades says :

    Vas aprofitar que la noia de Reus no hi era per pixar-te sobre la mà congelada!? Ídol xD

Deixa un comentari

